Nieuwer_ter_Aa_Kerklaan_2_-_Hervormde_Kerk-AntonvD-2016-023
maxresdefault

Wij heten u van harte welkom op onze website! Op de site ziet u onder andere wat er allemaal aan activiteiten gaande is in de gemeente en welke kerkdiensten (online) beluisterd kunnen worden. Hopelijk mag deze site functioneren als een gids in het gemeenteleven, en bovenal zorgen voor ontmoeting rondom Gods Woord in de kerk en in het gemeenteleven. Gods Woord, de Gids naar Jezus Christus. In die hoop mogen we verwachting hebben voor Gods gemeente te Nieuwer Ter Aa, Hij heeft de gemeente Zelf geplant.

Als we lezen in Psalm 121, dan rijst daar de vraag vanwaar onze hulp zal komen. Het antwoord luidt als volgt:

Mijn hulp is van de Heere, Die hemel en aarde gemaakt heeft!

Psalm 121 vers 2

Als we Jezus Christus mogen vinden en liefhebben, als we gevonden zijn door Hem, de Redder, Zaligmaker van de wereld, dan zal het ons ook om Zijn verheerlijking gaan.

U bent van harte welkom in de erediensten en het verenigingswerk!

De God van Jesaja is nog steeds Dezelfde:

Vrees niet, want Ik ben met u; zijt niet verbaasd, want Ik ben uw God; Ik sterk u, ook help Ik u, ook ondersteun Ik u met de rechterhand Mijner gerechtigheid.

Jesaja 41 vers 10

Als u vragen of suggesties heeft dan ontvangen we graag uw reactie via kerkrentmeesters@hervormdnieuwerteraa.nl

Een hartelijke groet,
Uw Kerkenraad